Cel·lebra les 100 xaumades amb nosaltres

Estándar

Eres fan de xau? T’agradria viure la creació de les noves xaumades en directe? Ara és la teua oportunitat:

La ç07 s’enorgulleix d’anunciar que el proper dimecres 21, desprès de l’examen d’orgànica, es cel·lebrarà una nova frikiparty amb motiu de la cel·lebració de les 100 xaumades.

Comptarem amb la presència de l’excelentísim Xau, ídol de masses i creador del lèxic que dona fama aquesta pàgina.

També tindran lloc activitats didàctiques i lúdiques divereses, amb a fi de millorar la capacitat d’abstracció dels participants.

Des del principi de la vetllada es procedirà al repartiment de substàncies estimulants i psicoactives amb un clar objectiu didàctic.

Com a acte final es realitzaran una serie de rituals satànics per atraure a Bruno cap aquest món i no deixar que se’n torne a anar al regne d’Hades.

Serà una vetllada molt educativa i divertida, te la vas a perdre??????????

Adreça de correu: cetrencada07@gmail.com (confirmar assistència)

L’organització es reserva el dret a convidar a totes les ties que es puga i més. Maromos not allowed

By Piqui

Il·lustracions de Menos5

3 comentarios en “Cel·lebra les 100 xaumades amb nosaltres

  1. Jo m’apunte (com sempre). Vaig assoles (cap dona que interese vindria amb mi) i promet ficar gasofa al cotxe. Ja em direu el lloc i el codi per a poder entrar.
    AEU

  2. kaoh

    jo anire… sol
    L’altre dia una pava em va pagar una carrega de telefon amb un bitllet de 10euros, fins aci no res extrany.
    La putada va ser que al anarse vaig vore el k ficaba en el bitllet, algo aixi com: me Yamo Rocio y quiero follar, yamame al 653xxxxxx, per desgracia la graciosa de la meua cosina i companya d curro va donar el billet i no me vaig donar compte… llastima, menos mal k siempre me kedara mi amiga la diestra.

  3. JAJAJAJA, jo aniré acompanyat….acompanyat de la consola, 2 mandos, 2 guitarres, bastant jocs, potser alcohol i no descarte alguna cosa més!!

    P.D. Ah un risk, nooooo???

Responder

