Treure la cafeina de la Coca Cola

Estándar

Alguns encara recordarem una practica del laboratori de primer on teniem que treure la cafenia de la Coca Cola. El q segurament ningú recorde es com es feia.

Estant jo en la biblioteca mirant com passen les xiquetes vestides d’estiu, estava pensant, i com ara estan totes dinant, pues vaig a ilustrar-vos:

Com treure la Cafena de la Coca Cola:

MATERIALS

1 Coca Cola (a poder ser en ampolla, 2L per exemple)
1 Coca Cola sense cafeina (de igual mida que la anterior)
1 Ampolla buida de la mida de la Coca Cola.

PROCEDIMENT

Buidem la Coca Cola sense cafeina en la ampolla buida (sabem q aquesta ja no te cafeina), despres la reomplint amb la Cola normal. Ja tenim Cola sense cafeina!!

Amb el mateix procedimet poden fabricar Coca Cola taronja o Fanta transparent.

A vore si algú sap mes experiments pa fer en casa.

Post Patrocinat per “de Coca Cola Compani”

by menos5

10 comentarios en “Treure la cafeina de la Coca Cola

  1. flaki

    Ostia tio m’has rallat…. coca cola taronja o fanta transparent????
    que jo recorde i fa menos anys… la practica no se si era aixi… pero bé.

    Un experiment a casa: Fer aigua en sal al 50% de concentració.

    Agafes un poal i li poses aigua i un ou. comences a tirar sal i menejant-lo fins que el ou sure. Ja tens aigua en sal al 50% de concentració.

  2. Hui Jospas i jo hem fet un parell d’experiments mes:

    1er- Hem augmentat el tamany d’una ampolla de 0.5L d’aigua ficant-li l’etiqueta a una de 1.5L

    2on- Hem Aconseguit gas natural gratis, buidant una ampolla d’aigua natural (bebent-la, clar no tirant-la) i deixant-la plena de aire. Que conste q hem sigut bones persones i l’em etiquetada correctament:

    “PELIGRO, CONTIENE GAS”

  3. Joder matx, sou increibles. Acabe d’aplegar del viatge i em trobe la pagina farcideta d’audaços comentaris que m’han fet partir-me el cul (per cart Xau, tranqui que no hi ha nova pikerita ni res).

    Que bons que sou, joder. Sniff!! Sniff!!!

    P.D. Recordeu lo del dia del dinar cabroooooooons!!! (28/06/07 a les 13:00 en burriana)

    Si volen la informació en angles, marquen el numero 1

    Si volen la informació en frances, marquen el numero de Bailén 22.

  4. kaoh

    Viatge? ten vas a la ruta las putas i no m’avises?
    Pikerita nova?

    i per cert: P.D. Recordeu lo del dia del dinar cabroooooooons!!! (28/06/07 a les 13:00 en burriana)

    Vosaltres trankils, a bruno no li aviseu ni res !!! asdlñjkf

  5. Jo se un altraaaaa!!!!

    El meu truc consisteix en fer les coses eternes e incaduques.
    Per exemple el tetrabrik de la llet, borres la data de caducitat i voilà!! llet que no caduca mai, i aixi amb moltes coses….

  6. flaki

    mmmm interesant…. tu faries bon negoci en les fabriques de menjar….. i saps que? jo em farie metge aixi segur que guanye diners, menjar caducat=visita a la consulta del metge, jajajaja

Responder

