Tunea al ECTO 02

Estándar

Dels creadors de “tu chupa que yo te aviso” i de “Rigor mortis a domicilio” aplega el nou concurs de la ç07: Tunea al ECTO 02

Ja fa molts anys que la idea del claxon del cotxe amb la musiqueta de “la cucaracha” va aparèixer a les nostres vides, però mai havia tingut suficient “salida al mercado”. Excepte ara.

En aquest concurs es tracta de tunejar el meu cotxe, simplement pq ja forma part de les nostres vides i com a ell no li’n queda molta m’agradaria donar-li un homenatge a lo grande (i a ser possible que no fora a título póstumo).

Este cotxe m’ha dut a la universitat cada dia i mai sense queixar-se, estava amb mi el dia que vaig començar la uji i amb molta sort i força de voluntat seguirà estant el dia que acabe.

Per estes raons i moltes mes se que m’ajudareu a “embellir-lo”, ja que vosaltres domineu el adobe fotorro molt millor que jo (excepte Xau, que com jo, nomes sap usar el paint)

Bueno, vaig a parar d’escriure ja que se m’estan saltant les llàgrimes, ací teniu les “meues” idees:

  • Clàxon: “La cucaracha”, “quien me va a curar el aleron partio”
  • Amortiguació: eixa tan tipical american que apareix al videoclip de “pretty fly for a white guy”

Ací teniu al protagonista d’aquesta historia:

ecto-02.jpg ecto-02-back.jpg

by Piker

Aportacions de la gent:

concept01.jpg ecto02b.jpg

menos5

En aquest concepte a llapis està la primera idea sobre el tuning al Ecto 2, podeu observar que té un altaveo de “500 Voltios orientado hacia el exterior del chasis pa tronar a los vecinos”, pintura amb flames, perque sempre molen i sobre tot eixa suspensió “Low-rider” pa pegar bots, que tant li mola al Pikerito .

Jo he fet aquest dibuix en classe de plàstica:

gugutata1.jpg

I aquesta foto es després de passar per classe de mecànica:

ecto02.jpg

By Anto (encara en preescolar)

 

8 comentarios en “Tunea al ECTO 02

  1. ximo

    que bo, tio. I l’aleró sempe està ahi, eh, per a que es note quin cotxe és. i està fins la nela i tot. Una cosa, puc pujar alguna foto de Nela a la secció de fotos? me faria molta il·lusió

  2. Perdoneu que no pose res mes sobre el ECTO 02, el que passa es que estic esperant les peces per al interior.

    – Tinc encomanats uns daus de felpa per penjar del retrovisor, (he buscat que siguen daus de rol, pero no he trobat).
    – Per al canvi de martxes posaré una calavera cromada amb dos llumenetes rojes als ulls.
    – Al volant no se si posar-li una funda de pels rosa o canviar-lo per una altre amb forma de cadena metalica.
    El salpicadero el forrarem amb pell de cocodril.
    – Els seients seràn dos butacons de fusta, perque son molt comodes.
    – I la resta del interior ple d’altaveus per tot arreu.

  3. De puta mare, però se t’oblida una cosa molt important en un cotxe, el ambientador en forma de pi i, a mes a mes la pegatina de “bebe a bordo”, que no bebé, eh?

  4. ximo

    el ecto 02 convertit en el puto delorian!!!! Has construido una maquina del tiempo… en el ECTO 02????

    Ojala sapiguera manejar el photoshop!! I ojala tinguera un ordenador lo suficientment potent com per a que funcione!! Snif snif!!

  5. ximo

    L’altre dia estava pensant en el ecto 02 i me vaig enrecordar d’aquest post, així que avui (com tinc un examen demà i no tinc res millor que fer) he decidt entrar a veure’l i recordar les meravelles que creàreu. Però que sorpresa la meua quan m’he trobat moltes més coses de les que recordava i cada qual millor que l’anterior. Així que he decidit crear un àlbum de fotos del ecto 02 al meu facebook, en honor a vosaltres. Espere que vos passeu i les comenteu!! A fi de comptes, sou els creadors.

Responder

