FRIKI TEST IV (Reloaded)

Estándar

Esta vegada no sabia que preguntar, però estava “precipitant” uns lantànids i uns gasos nobles al WC, quant de sobte m’ha vingut la inspiració i un lleuger tufillo como a…

Be aquesta vegada seré mes breu encara:

james04.jpg

De tots es conegut l’actor que feia de tio Phil, a la popular serie “El principe de bel air”, però quina relació te aquest home, amb la no menys popular serie animada de les tortugues ninja??

tmnt.jpg

By Anto

 

5 comentarios en “FRIKI TEST IV (Reloaded)

  1. ximo

    Hom hom hom hom hooooooombre!! M’estas parlant de James Avery? No el descobrirem ara (si Anto, ja se que l’he cagat quan em pensava que era el Joseph Marcell, però és el meu moment de gloria i em vaig a fer el xulo igual)

    El tio Phill va doblar a Oroku Saki (normal, amb eixa veu que tenia de negrón a qui anava a doblar, a blancaneus?). per a qui no stiga molt ficat en el tema, oroku Saki era malo maloso de la serie, o siga, shroedder.

    Gallifante para piquerito!!!!!

  2. Val pikerito!! Has estat al sopeskete, has contestat rapidament, pasas a la final i has encertat el que demanava.

    Tomaset, lo del perruquer connecta també, a mes de amb el tio Phil i les tortugues ninja, amb Yul Brynner, Kojak, Mr Proper (Ara Don Limpio), el calb de Telecinc de les carreres, y Chuck Norris (encara que per motius de racord es posa peluca)

    Ruth, realment son els seus fills, però ell mai els ha reconegut com a tal. Es un capítol de la seua vida que ha intentat esborrar.Tant sols ho sabíem el seu biògraf no autoritzat, el seu perruquer (com no) i jo.

  3. ximo

    Ah si? l’he encertat? De veres? Joé que potra!! I jo que en realitat em pensava que el que tenien en comu era qque de menuts eren molt xicotets fins que van entrar en contacte amb productes radiactius i es van fer de tamany humanoide??? Si ho se, la dic abans!!!

Responder

