El tot o les parts?

Estándar

Fa poc vaig pujar un video amb lo que mes agrada als homes, i també vaig prometre que pujaria algo que agrade a les dones. Pues hui esteu de sort xiques la ç07 se posa guapa per vosaltres.

Hi ha gent per ahi que no ens coneix, i quan algú tracta de descriure’ns les xiques pregunten :”Pero son guapos?”. En particular, cada un serà com serà, pero vos puc assegurar que en conjunt som mes feos que “el copón”. I de mostra ahi estem tots:

Careton

Estaría bé que batejarem a la nova criatura, quin nom li ficarieu?

by menos5

6 comentarios en “El tot o les parts?

  1. ximo

    eixe tio ahi!!! M’estas sorprenent, jaume. Fas post curradets, comentaris audaços, etc. Algo està passant, algo està canviant en tu, aixi que com se t’ocòrrega començar a comportar-te com la gent normal i deixar de dir jaumades et jure que no t’ajuntaré mes!!! jaja. Jo tb vote pel nom que jaume ha dit.

  2. Xau

    i jo k vols k faça ximo????
    Despertarte d bon matí amb resaca, i decidir vore un documental sobre Magia, i q a mitat del documental veges al teu professor d física, el Bisquert, ixir en el documental agafant apunts del gran mag Tamariz, pos q vols q te diga… a mi ma canviat la vida ixa imatge!!!

  3. xexi

    Crec que quan comença a escriure estaba a aquest mon, però a meitat comentari s’en anà al seu i resultat salta a la vista. Xaume no canvies!!
    AEU

  4. Xau

    A vore, ho sento era algo personal entre pikerito i jo.
    Ja vos donare més detalls però no es cap Xaumada ni cap fumada mental que m’he pegat. Stigau trankils!!!

Responder

