Camises frikiquimiques

Estándar

He trobat les millors camisetes que podia imaginar, per als quimics, per als matematics, per als informatics, pero sobre tot, per als freaks!!

Estes son bonissimes!!

Per aquells que vulguen vore més samarretes mireu en ThinkGeek. Hi ha una autentica colecció d’articles frikis (ells diuen Geeks). Ara podriem pensar nosaltres en fer les nostres camisetes frikis, no??

3 comentarios en “Camises frikiquimiques

  1. ximo

    Pero que canyaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Jo en vull una, o dos. Les vull totes!!!!!! Ens podriem fer una camisa amb el logotipo de la web a l’equena i alguna fricada davant. I si fem un concurs per a veure qui té la millor idea? O simplement podem agafar una d’aquestes i ficar el logo darrere. S’accepten sugerències. jo vote per a tindre la nostra caisa ja!! i mes ara que d’ací poc ja aplegarà la primavera.

  2. menos5

    Jo aporte la meva idea pa les camises, se m’ha ocurrit parlant amb Ximo pel meseguer:

    Server is under maintenance process.
    Please try again later

    Amb la camisa en blanc i les lletres en negre… quins records!!!

  3. Xau

    Ok, em sembla perfecta la idea.
    Ja pensarem alguna frikada (com la de dalt o altres, comp per ixemple una camisa verda q fike: Bienvenido al Planeta Namek), pero el logo de la Ç07 ha de estar!!!

Responder

