Tot comença en una dissolucio…

Estándar

A veure xavals, dinant amb el tom i el xexi hem tingut una discussió bastant filosòfica sobre que seriem cadascú de nosaltres i la nostra vida universitaria si ferem un símil químic. A partir d’aquesta conversa i amb el permís del tom, ja que li he xafat el post, he pensat llançar un concurs a veure a qui se li ocorre la idea mes descabellada. Les regles són que cadascú ha d’inventar-se un símil químic (com una reacció, un equilibri, etc) i quan tots l’hagem dit cadascú votarà al que mes li haja agradat. Per a donar-vos un idea per a començar m’inventaré el meu propi culebron quimic:

Paula i Jospas son un compost x-y i els demes (excepte bruno) som un grup nucleòfil. Jospas es un bon electròfil ja que es deixa atacar pel nucleòfil (clar, tb es un friqui), aleshores Paula es converteix en un grup sortint (y). Aquesta reacció seria una SN2 ja que el medi estaria bassificat pel Bruno que és una base forta (KOH).

Doncs ale, ja sabeu el que heu de fer mes o menys, no? Si teniu algun dubte acudiu a la consulta del doctor piker. Aeu friquis

By ximo (original idea from: tom, xexi i pikerito)

 Xexi diu:
Ja sé que les teories van a comentaris, però no em deixa ficar dibuixets.
Açi va la meua teoria: Com ja sabeu m’explique molt mal aixi que cadascun traga les seues conclusions (qualsevol “paregut” es casualitat, l’autor no ho ha fet volent).

El que nosaltres voliem:

El que nosaltres voliem!!

I el que va passar:

OOOHHH!!!

8 comentarios en “Tot comença en una dissolucio…

  1. xexi

    L’altre dia se’m va oblidar nomenar els grups importants en la reacció supose que els reconeixereu.Son:
    El grup Jo-6-tinc-7-el-1-meu-3-mon-7-jaumil
    El grup -5-tomol
    El grup Dr-07-Piquereter
    Tot units a un cabroxexionat
    El grup Nuclipas:
    I tot això en un medi basicament Brunos

Responder

